Pastă de mazăre verde

Fiind, ca de multe ori, în criză de imaginaţie când vine vorba de gătit, mi-am propus să scotocesc prin amintiri un mic-dejun care să ne mai scoată din monotonia cerealelor cu lapte. Şi mi-am amintit de pasta de mazăre, un mic dejun delicios şi sănătos, pe care l-am descoperit în liceu, la cantina şcolii – pe atunci m-am îndrăgostit (şi) de mazăre. Am modificat eu reţeta, ca să fie şi mai sănătoasă, dar gustul e divin!

Mazărea verde n-ar trebui să lipsească din meniul nostru, deoarece este bogată în:

images17– acid folic = vitaminele K şi B6, care previn osteoporoza;

– luteina, importantă pentru îmbunătăţirea vederii;

– fier, important pentru prevenirea anemiei şi oboselii cronice;

– fibre (7g/100g), care reglează digestia şi ne feresc de constipaţie;

– acizi graşi omega 3, importanţi în lupta împotriva îmbătrânirii;

Conţinutul mic de calorii este un motiv în plus să consumăm mazăre (doar 81kcal/100g).

Pasta de mazăre se prepară astfel: 400g mazăre fiartă, 2 cartofi (sau 3 linguri de maioneză vegetală), 2 linguri ulei presat la rece şi un strop de sare neiodată se blenduiesc până obţinem o pastă omogenă, fină, de un verde care-ţi trezeşte papilele gustative, chiar şi la primele ore ale dimineţii, când nu ai chef să mănânci!

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s